ABM marketing (account based marketing) o strategie eficientă pentru generarea de leaduri.

Adaptează-te la piață prin strategie de ABM marketing, campanii derulate inteligent și concepte creative realizate de echipa New Elite Strategy.

Vrei mai multe detalii? Completează formularul de mai jos în 10 secunde.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nume

Account Based Marketing- A.B.M. marketing, o strategie adaptată la nevoile clientului

Spre deosebire de strategiile tradiționale, marketingul bazat pe cont – ABM marketing- presupune să selectezi clienții potențiali (conturi) de la bun început, să identifici persoanele de decizie și să comunici cu aceștia cât mai personalizat, pe nevoile lor. Această abordare duce la un buget de marketing zero irosit, un ROI mare și este o strategie câștigătoare pentru majoritatea firmelor care vând B2B.

Cresc vânzările online, ROAS si ROI
Cllienții răspund la mesaje personalizate
Rezultate mari cu bugete reduse

Statistici privind rezultatele ABM marketing

Sursa: Gartner, 2019, Tech Go-to-Market: Plan,
Build and Manage a Successful Account-Based
Marketing Program

Companii care folosesc ABM marketing

Cum arată un funnel în marketing tradițional

Inbound marketing
Inbound marketing

Cum construim un funnel în ABM marketing

ABM marketing
Funnel ABM marketing

Cum poți aplica ABM marketing în compania ta?

Strategia ABM marketing este potrivită pentru tine dacă vinzi B2B și ai următoarea tipologie de vânzări;

      • Ai produse sau servicii cu valoare mai mare de 500 euro/item
      • Ciclul de vânzare este mai mare de o lună,
      • Poți segmenta piața și identifica conturile (firmele) de interes
      • Ai în firmă consultanți sau reprezentanți de vânzări
      • Poți aloca buget pentru campaniile de marketing

ABM marketing nu este o formulă magică, presupune un efort de adaptare la piață, de a găsi cele mai potrivite conturi, de a înțelege prioritățile și nevoile lor și de a formula mesaje personalizate. ABM marketing se poate adresa unui singur client mare, unui grup de clienti dintr-o industrie similara sau mai multora, caz in care gradul de personalizare al mesajelor de marketing se disipează dar nu dispare.

1. Identifici firmele/conturile țintă precum și persoanele de decizie sau funcțiile de decizie la care te adresezi.

2. Cercetezi cât mai detaliat cu putință nevoile, dorințele, problemele și prioritățile acestora.

3. Creezi conținut personalizat și cauți să determini o reacție din partea conturilor target.

4. Prezinți oferte customizate către clienții care au răspuns la mesajele personalizate. Concretizezi vânzări.

5. Aplici tehnici de lead nurturing cu clienții neconcretizati și le oferi cât mai multe oportunități pentru a te alege.

6. Faci up-sell și/sau cross- sell cu clientii concretizați și aplici programe de loializare pentru a crește valoarea acestora.

Vrei să afli mai multe? Hai să discutăm!

Sună la 0749197994 sau programează 30 minute FREE!

Alege serviciile unei echipe cu experiență în marketing B2B

null
Audit de marketing și vânzări
Analizăm procesele de marketing și vânzări, piața, resursele implicate și formulăm recomandări de actțiune.
null
Construim strategia de ABM marketing
Fixăm obiective măsurabile, setăm un plan de campanii, alegem canalele de promovare, și construim toate resursele creative necesare.
null
Susținem un workshop interactiv cu echipa ta
Instruim echipa de marketing și/sau vănzări cu privire la modul in care pot implementa campaniile, prelua leadurile și mări valoarea comenzilor.
null
Implementăm campaniile de promovare
Dacă volumul de muncă este mare, și mai ales pentru campania pilot de ABM marketing, echipa noastră poate derula campaniile pe orice platformă, de la management la optimizare și raportare.

Descarcă gratuit un mini ghid de ABM marketing!

Coperta Secretele pe care baietii din aentii nu le stiu