Campanie de lead generation de la 200 leaduri target la 307 clienți confirmați

Clientul

ExpertMind- grup de firme cu profil de servicii de contabilitate, consultanță financiară si consultanță pentru finanțări, cu două sedii și două regiuni de adresabilitate : Iași -zona Moldovei și București -zona de sud a țării.

Oferta de servicii

  • Servicii pentru întocmirea dosarului de finanțare pentru microcredite de 2000 euro. Verificarea eligibilității era gratuită.
  • Prețul unui astfel de serviciu in early bird a fost de 160 euro iar dupa două luni a fost mărit la 200 euro.
  • Plata se efectua la obținerea finanțării.
  • Clientul a dorit participarea ambelor centre regionale in campania de promovare.

Provocări

  • Timp foarte scurt de pregătire a campaniei (se anunță cu o săptămână inainte de lansarea oficială,
  • Lipsa de încredere in scheme de finanțare și autorități a publicului țintă ( freelanceri, microintreprinderi)
  • Instabilitatea decizională gurvenamentală – unele măsuri se finanțare se pot anula de la o zi la alta,
  • Necesitatea de a studia concurența rapid și de a propune o ofertă în conformitate cu piața,
  • Neincrederea in firme de consultanță a segmentului țintă de clienți.

Soluția de campanie

Mecanismul de campanie a avut la bază urmatoarele canale de promovare axate pe fiecare nivel al funnelului de vânzare:

 

Primele două niveluri ale funnel-ului

  • Campanie Google Search pe keyworduri de tip : finanțare afaceri, finanțare IMM-uri, Masura 1, granturi firme, etc
  • Campanie Google display pentru primul nivel al funnelului- de conștientizare,
  • Campanie pe Facebook pe audiente diferite atât regional cât și pe interese
  • E-mail marketing pe o baza de date achiziționată / 2 e-mailuri/lună.

Nivelul de conversie al funnel-ului

  • Campanie de remarketing pe Facebook
  • Campanie de remarketing Google display
  • E-mail marketing
  • SMS marketing

Nivelul final lead nurturing si fidelizare

  • E-mail marketing

 

campanie de lead generation servicii consultanta
Landing page pentru campania de promovare a serviciilor de consultanță

Rezultatele obținute

307 clienți

4698 euro buget

59.359 euro venit

ROAS 13:1

KPI obținuți pe fiecare canal de promovare