Campanie de lead generation de la 200 leaduri target la 307 clienți confirmați
Clientul
ExpertMind- grup de firme cu profil de servicii de contabilitate, consultanță financiară si consultanță pentru finanțări, cu două sedii și două regiuni de adresabilitate : Iași -zona Moldovei și București -zona de sud a țării.
Oferta de servicii
- Servicii pentru întocmirea dosarului de finanțare pentru microcredite de 2000 euro. Verificarea eligibilității era gratuită.
- Prețul unui astfel de serviciu in early bird a fost de 160 euro iar dupa două luni a fost mărit la 200 euro.
- Plata se efectua la obținerea finanțării.
- Clientul a dorit participarea ambelor centre regionale in campania de promovare.
Provocări
- Timp foarte scurt de pregătire a campaniei (se anunță cu o săptămână inainte de lansarea oficială,
- Lipsa de încredere in scheme de finanțare și autorități a publicului țintă ( freelanceri, microintreprinderi)
- Instabilitatea decizională gurvenamentală – unele măsuri se finanțare se pot anula de la o zi la alta,
- Necesitatea de a studia concurența rapid și de a propune o ofertă în conformitate cu piața,
- Neincrederea in firme de consultanță a segmentului țintă de clienți.
Soluția de campanie
Mecanismul de campanie a avut la bază urmatoarele canale de promovare axate pe fiecare nivel al funnelului de vânzare:
Primele două niveluri ale funnel-ului
- Campanie Google Search pe keyworduri de tip : finanțare afaceri, finanțare IMM-uri, Masura 1, granturi firme, etc
- Campanie Google display pentru primul nivel al funnelului- de conștientizare,
- Campanie pe Facebook pe audiente diferite atât regional cât și pe interese
- E-mail marketing pe o baza de date achiziționată / 2 e-mailuri/lună.
Nivelul de conversie al funnel-ului
- Campanie de remarketing pe Facebook
- Campanie de remarketing Google display
- E-mail marketing
- SMS marketing
Nivelul final lead nurturing si fidelizare
- E-mail marketing
Rezultatele obținute
307 clienți
4698 euro buget
59.359 euro venit
ROAS 13:1