Cum faci o analiză de pre conversie înainte de campanie

Clientul

Bookurier- parte a grupului logistic numit – Grupul Logistic All, cu peste 15 ani de activitate, oferind în prezent servicii de curierat, fulfillment, ambalaje de carton, depozitare pentru magazinele online.

Oferta de servicii

  • Clientul a dorit inceperea unei campanii de lead generation pentru servicii de curierat, în calitate de firmă integratoare.
  • Prețul unui astfel de serviciu este aliniat la piață.
  • Concurența este puternică și a beneficiat de campanii anterioare de promovare și lead generation.
  • Websiteul Bookurier este nou lansat.

Provocări

  • Timp foarte scurt de pregătire a campaniei (se anunță cu o săptămână inainte de lansarea oficială,
  • Necesitatea de a studia concurența rapid și de a propune o ofertă în conformitate cu piața,
  • Concurență puternică cu websiteuri gândite UX.
  • Clientul final- magazinele online- nu face diferența între firme integratoare de servicii de curierat și firme simple de curierat.
  • Serviciile de curierat sunt greu de diferențiat, dar nu imposibil.
  • Concurența a investit ani de zile în campanii de brand awareness.

Soluția de campanie

Din păcate oferta prezentată de clientul Bookurier nu era gata pentru a fi promovată în această formă și s-a decis modificarea landing page în conformitate cu analiza realizată.

Aici puteti vizualiza Analiza de conversie pentru servicii de curierat sau o puteti downloada ca fisier de mi jos:

Comparația între landing page-uri ale concurenței se face din punct de vedere UX/UI, dar mai ales prin modul de prezentare al ofertei de servicii unui potențial cumpărător de tip B2B

Bookurier

Woot

Colete online