Strategie de marketing personalizată pe zone de risc comercial
Clientul
Nexxon- importator și reprezentant direct al celor mai renumite branduri de anvelope pentru tractoare și autovehicule agricole și industriale, are un sistem de vânzare prin distribuitori dar și prin forță proprie de vânzare, la nivel național.
Oferta de servicii
Clientul a dorit crearea unei strategii de marketing care să fructifice la maxim relația cu distribuitorii pentru a-și crește cota de piață.
Prețurile produselor sunt competitive.
Concurența este puternică, practic nu există diferențiere la nivel de produs, brandurile sunt aceleași, singurul factor determinant este politica de marketing și vânzări.
Provocări
Nexxon nu are control 100% pe vânzările distribuitorilor astfel încât există riscul de a pierde anumiți prospecți dacă nu acționează în direcția lor.
Nexxon nu poate aborda direct acești clienți care sunt arondați geografic și comercial în zonele distribuitorilor.
Audiența este B2B- formată din firme agro industriale mari, ferme mari, sau societăți de transprt cu specific agabaritic, pe care se concentrează și concurenții săi.
Soluția de campanie
Soluția oferită este una extrem de personalizată la gradul de risc al zonelor de piață și are în vedere creșterea notorietății brandurilor de anvelope vândute de Nexxon, și acțiuni de marketin definite în relația cu distribuitorii.